מה ההבדל בין מתג רגיל למתג טאצ'?

התקנה של מתג טאצ' היא סטנדרטית ופשוטה ולא מצריכה תשתית מיוחדת בבית שלכם. ההבדלים בין מתג רגיל למתג טאצ' באים לידי ביטוי בפרמטרים הבאים: עיצוב, נוחות וקלות שימוש ופונקציונאליות כללית. המראה של מתגים אלו הינו מוקפד, יוקרתי ומודרני והם מעניקים לכל הבית מראה מתקדם ויוצא דופן. הם מופעלים במגע המינימאלי ביותר ומתאימים ברמה הפרקטית לתפעול של כל סוגי המעגלים בבית, בין אם מדובר במכשירי תאורה, דוד חשמל, מאוורר או תריס חשמלי.

עיצוב אלגנטי

ההבדל הראשוני מתחיל במראה ובעיצוב – מתג רגיל הינו מתג רגיל. מתג טאצ' הינו מתג בלתי רגיל. המראה שלו חלק ומבריק ומשטחי לוחית המגע מוארים באלומות אור שמכוונות את דרכנו בעלטה ומאפשרות למצוא את המתג כאשר חוזרים הביתה בחשיכה. העיצוב של המתג מספק לבית מראה אלגנטי ויוצא מגדר הרגיל ואיכות החומרים גבוהה בהתאם. קיימות לוחיות זכוכית ולוחיות אלומיניום בגימורים ועיצובים שונים ומספר צבעים שמהם תוכלו לבחור למען התאמה מושלמת.

נוחות שימוש

אמנם לא קשה במיוחד לתפעל מתג רגיל, אך אין יותר קל מהמגע העדין ביותר שמפעיל מתג טאצ', ובהחלט מדובר בשדרוג מבחינת נוחות השימוש. היום פעולות הפעלה וניווט רבות מתבססות על מגע קליל, כמו שאתם וודאי כבר יודעים, וזה רק הגיוני שגם המתגים בבית שלנו יעבדו בצורה דומה לטלפונים הסלולאריים ומכשירים נוספים.

 

פונקציונאליות גבוהה

לחברתנו מתגים המתאימים לקופסאות חיווט שונות: עגולות, מרובעות ומלבניות. בכך מספקת סדרת מתגי הפרימיום פתרונות למצבים שונים בבתים שונים. בנוסף לכך, כל נקודת טאץ' היא גמישה ויכולה לכלול עד 7 הפעלות מסוגים שונים, כמו למשל – מפסק תאורה, דימרים לעמעום תאורה, מתג לתריס חשמלי, לחצן לפעמון הדלת – ועוד.

 

מראה אחיד בכל נקודה בבית

אלמנט נוסף שכדאי לציין הוא היכולת לשלב את מתגי הטאצ' עם ציוד נלווה שתואם להם מבחינת המראה. תוכלו לרכוש דרכנו ציוד נלווה כגוון שקעי חשמל ותקשורת בעלי מראה דומה מבחינת צבע, מידה וחומר למתגי הטאצ', ובכך לשמור על אחידות בכל נקודה ברחבי הבית.

 

 

התקשרו עכשיו