מהם הפרטים שעליכם לשים לב אליהם בעיצוב הבית?

כל מעצב פנים יספר לכם, כי סוד ההצלחה של העיצוב שלו הוא בפרטים הקטנים. אבל, מה הם אותם הפרטים קטנים שהופכים את המרחבים השונים בבית שלכם למעוצבים, נעימים ופונקציונאליים? בחרנו 3 סודות עיצוביים ממומחי מעצבי הפנים של ישראל שחשוב לתת עליהם את הדעת – בין אם אתם בוחרים לעצב את הבית מחדש בלי עזרה מקצועית – או בין אם יש לכם מעצב או מעצבת, שכדאי לגלות גם להם את הסוד.

#1 – שקעים ומפסקים דקורטיביים

הסוד הראשון לפרט קטן שישפיע על החדר מבחינה עיצובית, הוא ללא ספק מפסק החשמל. התרגלנו לראות שבכל חדר מפסקי החשמל צבועים בלבן או אפור והם נחשבים לצבעים אחידים ומשמימים. כיום זה כבר לא נחשב לגזירת גורל.

היום, תוכלו לבחור לכל חלל מתג טאץ' מדליק במראה חדשני, עם תאורת לד פנימית רכה ואפילו בצבעים שיחמיאו לעיצוב החלל – והופ! מפסקי החשמל יהפכו לדקורטיביים ויוסיפו עניין למרחב. זה לא משנה אם אתם בוחרים עיצוב מודרני, חם וכפרי, עיצוב וינטג' או מראה אקלקטי עבור כל חדר בבית – הבחירה בשקעים ומפסקים דקורטיביים היא לא רק פונקציונאלית – היא גם מפתיעה מבחינה אסתטית ומעניקה מראה שונה וייחודי – לכל החדר.

#2 – הטקסטיל

אנחנו בוחרים את הריהוט הכבד בתשומת לב מרובה – הגיע הזמן להעניק לאקססוריז, הכריות, הוילונות, ומוצרי הטקסטיל הנוספים בחדר – את הכבוד הראוי להם. דעו, כי ספה בצבע חום בהיר שעליה כריות נוי בצבע חום כהה, משווה לחדר מראה שונה לחלוטין – ביחס לאותה ספה, שעליה כריות בגוונים שונים של כתום.

#3 – תאורה בחדר

מעבר למתגי הטאצ' הדקורטיביים המפזרים בחדר תאורה רכה ומקומית, מומלץ בחום להשקיע בתאורת החדרים, בעיקר בחללים מרכזיים כמו הסלון או המטבח. כדאי לאפשר גוף תאורה חזק שיספק אור רב לחדר כולו, וכן להוסיף מספר גופי תאורה רכים שיתמקדו באלמנט עיצובי או ידגישו אזור מסוים בחדר, כמו תמונה, קיר מחופה, וכדומה. היום, אתם אפילו לא חייבים לבחור בגופי תאורה נטולי צבע – תוכלו לבחור בעוצמת האור ואפילו בגוון שאתם אוהבים, לקבלת מראה אחיד, מעוצב ומזמין, בכל שעה.

לעצב לבד או להיעזר באיש מקצוע?

אם אתם מתלבטים בין עיצוב אישי לבין שימוש במעצב מקצועי שיעזור לכם להשיג את המראה שאתם מחפשים – חשוב שתדעו שכך או כך, זה האופי, ההעדפות, והנטייה שלכם שעל הבית להציג. כך, שלא משנה באיזה צבע אתם בוחרים את המפסקים הדקורטיביים שלכם, או כמה גופי תאורה שילבתם בעיצוב הסלון – חשוב שכשתיכנסו הביתה מעוד יום עבודה מתיש מחוץ לבית – תחושו מייד, שהגעתם למקום הבטוח שלכם. כך שבין אם תבחרו לעצב לבד או להיעזר באיש מקצוע, בסוף הטעם שלכם הוא שישפיע על עיצוב הבית.

התקשרו עכשיו