מהו מפסק כפול?

מפסק כפול הוא מפסק דרכו ניתן לתפעל שתי נורות או שני מכשירים חשמליים שונים מנקודה אחת בבית. הוא בעל כניסה אחת ושתי יציאות בעלות כניסה משותפת. מדובר במפסק קלאסי ונפוץ מאוד בבתים רבים. לעומתו, מתגים מסדרת TOUCH ו-S44 מאפשרים 7-12 הפעלות שונות מנקודה אחת בודדת, ומהווים בכך שדרוג טכנולוגי משמעותי למתגים הקלאסיים.

דוגמאות לשימושים נפוצים במפסק כפול

  • מפסק כפול במסדרון יכול להפעיל נורה אחת בתוכו ונורה אחת שנמצאת בתוך אחד החדרים שנמצאים בסמוך אליו.
  • מפסק כפול בחדר שינה או בסלון יכול לשמש להפעלה של תאורות שונות במסגרת אותו חלל.
  • מפסק כפול בתוך חדר נתון יכול להפעיל מאותה נקודה את מאוורר התקרה ואת התאורה בנפרד.

יתרונות ופרקטיקה

במקום לפזר מספר מפסקים במיקומים נפרדים, שימוש במפסק כפול הוא מינימליסטי ואלגנטי יותר. הוא מאפשר שליטה נוחה וקלה על מספר מכשירים מנקודה אחת. כאשר נכנסים הביתה ומעוניינים להדליק מספר מכשירים בו זמנית, כמו למשל נורות במיקומים שונים, מפסק כפול מאשר לנו לעשות זאת ללא בעיה. כמובן שבנוסף למפסק כפול, קיימים מפסקים אשר מאפשרים שליטה מרוכזת על מספר גדול יותר של מוקדי תאורה ומכשירים חשמליים.

מתגי מגע מתקדמים

מתג טאצ' הוא הדור הבא של המתגים. בכל נקודה שבה מותקן מתג מסדרת TOUCH ניתן לאפשר עד 7 הפעלות שונות, כולל שילובים בין הפעלות מסוגים שונים – מפסק תאורה, מתג תריס, דימר – ועוד. בכך מקבלים לא רק מתג כפול – אלא הרבה מעבר לכך. היתרונות שבמתגים אלו ברורים והם מקנים לבית מראה מינימליסטי ומודרני יותר מהמתגים המסורתיים והמיושנים יותר.

סדרת S44 – מתגי יוקרה מעוצבים

הסדרה כוללת מתגים בעיצוב איטלקי ייחודי ועומדת בכל הסטנדרטים האירופיים המקובלים. כל נקודה יכולה להכיל עד 12 מפסקים שונים. לא משנה מה סוג קופסאות החיווט או הנקודות הישנות הקיימות אצלכם, זהו פתרון מעולה שאינו מצריך שינויי תשתית אלו ואחרים. כך תחסכו במספר הנקודות בבית, תאפשרו לעצמכם נוחות גבוהה ועיצוב אסתטי ויפהפה מבלי להתפשר על מיקום המתגים.

התקשרו עכשיו