כיצד לבחור צבע נכון למתג?

מתג טאצ' יכול להגיע במגוון של צבעים שונים. הבחירה בצבע של המתגים בבית חשובה כמו בחירת הצבע של כל הפריטים בבית, והיא בעלת השפעה ניכרת על העיצוב הכללי שלו. מתג בצבע מסוים יכול להעניק מראה קלאסי או אלגנטי, בעוד צבע אחר יכול לתת מראה צעיר או טרנדי יותר. בחירה בצבע לעיתים קשורה גם לבחירה בחומר שממנו עשויה לוחית המתג, וגם לכך כדאי להתייחס. ההמלצה היא להתייחס לצבעים האחרים באזור המתג, ליצור ניגודיות ביניהם ולהתבסס על הטעם האישי שלכם.

לשאוף לניגודיות

כאשר בוחרים צבע למתג המשמש למשל כמפסק תאורה, כדאי לשאוף ליצירת ניגודיות בין צבע הקיר לבין צבע לוחית המתג. אם הקיר בצבע בהיר, מומלץ לבחור מתג בצבע כהה – ולהפך. הניגודיות מבליטה את הצבעים של הקיר ושל המתג ומקנה מראה נאה לבית. ניתן ליצור ניגודיות גם בין צבע המתג עצמו וצבע המסגרת שלו, אשר לא חייבים בהכרח להיות בצבעים זהים, וגם עניין זה נתון לבחירתכם.

מתגי זכוכית ומתגי אלומיניום

מתגי יוקרה מעוצבים עשויים מאלומיניום או מזכוכית והצבעים שלהם משתנים גם בהתאם לסוג החומר, כך שאם אתם מעוניינים לדוגמא במתגי זכוכית – מבחר הצבעים שיעמוד לבחירתכם יהיה אחר. מתגי זכוכית באים במגוון צבעים רחב יותר מאשר מתגי אלומיניום, לרבות צבעים פחות סטנדרטיים.

משמעות הבחירה

בחירה בצבע משליכה על העיצוב והאווירה של החדר או הבית. בחירה בצבע כגון טורקיז או אדום תעניק לבית מראה צעיר יותר מאשר בחירה בצבע שחור, כסוף או אפור. ישנם גוונים קלאסיים וגוונים מודרניים יותר, והבחירה שלכם בצבע תשפיע בצורה זאת על האווירה בבית והסגנון של עיצוב הפנים כולו. זכרו גם שמתג אמור להישאר זמן רב ולא מדובר בפריט או מוצר שמחליפים לעיתים קרובות.

עניין של טעם

בסופו של יום – על טעם ועל ריח אין להתווכח, והדבר החשוב ביותר הוא לבחור לפי הטעם האישי שלכם. מעבר לכך, בהחלט מומלץ להתייחס לעיצוב הכללי של הבית ולנסות להתאים את צבע המתג לצבע של הקיר, ולהשתדל שצבע המתג יתכתב עם עיצוב הפנים בכללותו.

התקשרו עכשיו